tirsdag den 15. juli 2014

Flere lyserøde toner


På pakkelisten til næste skoleår står grydelapper. Så knivene skulle selvfølgelig følges af et sæt lapper, der kan holde på varmen.


Grydelapper til skolekufferten


Jeg hæklede dem efter det gennemprøvede mønster, jeg altid bruger. Det tog cirka en aften, også selvom jeg måtte gemme dem væk et par gange, når Emilie pludselig dukkede op.

Det lykkedes, og hun var noget undrende over hvornår jeg havde lavet dem.. hun skulle bare vide, tænkte jeg :)

Nu ligger de klar - sammen med knivene og den pink karklud Emilie mente ville være god at have med, og de lyserøde håndklæder, det ekstra tøj vi har købt, rullemadrassen, der skal passe på skolens madras, skoene til idræt, tøjet til idræt og lidt meget mere.

Vi mangler bare skridsikre sko til køkkenet. Og vaskepulver til det snavsede tøj... for mon ikke det dukker op?

Jeg tror vi når det hele. Men ikke i morgen, I morgen skal vi (Emilie) ud at klatre.


Grydelapper til skolekufferten


Jeg har lovet at brodere navn på grydelapperne.

Det skal der nok også blive tid til.

2 kommentarer:

  1. Super flotte. Vi er også igang med at gøre klar, men et efterskole, og jo der skal findes meget ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt Violykke, for jeg husker slet ikke der var så meget dengang jeg var af sted. Jeg pakkede bare en kuffert med det mest nødvendige :)

      Slet