torsdag den 20. marts 2014

Stribevis


Striber i stribevis


Ugen var godt fyldt allerede inden den begyndte. Det lettede lidt da et møde blev aflyst. Et møde som jeg egentlig havde set frem til og som jeg synes er vigtigt, men som måske alligevel ikke havde været meget værd, og som det ser ud nu har potentiale til at blive meget bedre. En anden dag altså.

Hvornår ved jeg ikke.


Striber i stribevis


Det aflyste møde betød to dage med mulighed for at smække benene op, da jeg nåede hjem. Og det gjorde jeg. I går faldt jeg endda i søvn. I dag falder jeg ikke i søvn. Eller det håber jeg ikke. I dag prøver vi nemlig igen. I dag håber vi at teaterbilletterne der ikke kunne komme i brug sidste uge, kan komme til gode.

I morgen venter en hel anden slags underholdning. Og det skal nok blive sjovt.


Striber i stribevis


Og mellem alle møderne og teaterstykkerne og underholdningen og de manglende gryder, syr jeg lidt på striberne.

De hænger efterhånden sammen. Nogen af dem i hvert fald. Der begynder at danne sig et billede. Den anden dag lagde vi puslespil. Og inden weekenden er ovre håber jeg at have både et færdigt for- og bagstykke, der senere kan sættes sammen.

Men endnu mangler nogen striber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar