fredag den 7. marts 2014

Mange lange striber



Den sidste uge har budt på mange timer på en stol. Kurser og møder med strikketøjet i hænderne og ørerne slået ud har tilføjet adskillige centimeter på det igangværende mødestrik.



Strikkede striber



Jeg er træt, når jeg kommer hjem og rodet får lov at stå, mens den nye sofa glad tager imod og har vist sig som et fantastisk sted at falde i søvn.

Kursusrækkerne er langt fra slut. Mens noget sluttede er noget nyt begyndt, og langt størstedelen er spændende. En lille del kunne jeg godt have undværet - men sådan er det vist altid.

Onsdag fik vi plads til den ugentligt rygtræning og nogle få men velvalgte mavebøjninger, har fået os alle sammen til at gå rundt med ømme mavemuskler.

Ugen er langt fra slut endnu. De lange sene aftener ender med et brag. I aften holder vi fest. Jeg ved det bliver hyggeligt. Jeg ved at næsten halvdelen af Caféens medlemmer glæder sig. Lige nu kunne jeg godt bruge en tidlig weekend, men sådan er det også tit og når først mørket falder på, festdeltagerne strømmer ind og musikken begynder er jeg også klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar