fredag den 14. marts 2014

Lige før weekenden


Jeg skulle have holdt fri i dag. Men i øjeblikket foregår alting i et tempo, der betyder at ting bliver lavet om, og det viste sig at være langt mere genialt at jeg går på arbejde i dag.


Marts 2014


Det passer mig fint. Jeg havde ingen planer, og nu får jeg mulighed for at deltage i IT-undervisningen sammen med 6.A. Det vil jeg langt hellere end at holde fri.

Havde jeg været hjemme, havde der stået omrokering og oprydning på programmet. Det kan vente til i morgen. Hverken møbler, rod eller fejlplacerede genstande forsvinder lige med det samme.

Et par maskinfulde vasketøj har roteret i kælderen og hænger nu til tørre (stadig inde, jeg er ikke helt klar til at turde hænge det ud - specielt når jeg ikke er hjemme), bogskabet er blevet flyttet og jeg er ved at være klar til en hyggelig fredag.


Marts 2014


Når jeg vender hjem, er jeg spændt på hvordan Emilies dag har været.

De snakker lyrik i dansk for øjeblikket og er taget på tur for at gå i Dan Turèlls fodspor. Så vidt jeg kan regne ud, er de havnet midt i en punkteret S-togstrafik og razzia på Christinia.

Det skal nok blive sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar