onsdag den 27. marts 2013

Blomster på uld


Bomuldsblomster på uld


Bomuldsblomster på uld


Al uldenheden er beregnet til en noget fjollet frakke.

Foreløbig har jeg klippet de øverste dele til forstykke, ryg og ærmer. Inden saksen sættes i resten og symaskinen findes frem, vil jeg have noget udsmykning på lige præcis de dele.

Lige nu er det ryggen. Om jeg når hele vejen rundt i dag, er ikke til at vide. Men jeg gad godt, for det trækker efter at kunne sy delene sammen og tage det færdige resultat i brug.


Bomuldsblomster på uld


Men ting skal tage den tid, ting tager. Og broderi på uldne rygstykker fungerer rigtig godt med historier i øret.

Lige nu er dog dømt pause. Emilie mener det er nødvendigt med indkøb og tanker om aftensmad. Selvom jeg hellere blev siddende med uld og DMCgarn, er jeg tilbøjelig til at give hende ret.

Vi kan vel skynde os hjem igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar