torsdag den 7. januar 2010

Ørevarme


ørevarme

Det er varmt at køre med cykelhjelm. Også på ørene, selvom de ikke er dækkede. Altså når ikke kulden når så lave minusgrader som der ses i øjeblikket. Så bliver mine ører kolde og et hurtigt lille projekt er igang.

Ørevarmere, der kan sættes rundt om remmen på hjelmen. Om lidt er nummer to færdig og klar til en tur i vaskemaskinen til en smule filt. Måske når jeg det allerede inden formiddagen er slut og arbejdsdagen begynder. Jeg håber, for jeg glæder mig til varme om ørene.

9 kommentarer:

  1. Dem på du vise, monteret på hjelmen, for det eer godt nok koldt om ørene !
    Har du fået min mail ?

    SvarSlet
  2. Jeg skal nok vise, og jo jeg har fået din mail :)

    SvarSlet
  3. Det var dog en fantastisk god ide, også med filtningen,så det ikke blæser igennem. Glæder mig til at se det færdige projekt.

    SvarSlet
  4. Hvor er du altså fuld af gode idéer, og din hjelm er uden tvivl den sprødeste i byen. ;o) Tak for kommentar til mit seneste indlæg på min blog. :o)

    SvarSlet
  5. Fru Westerskov, jeg tror de bliver rigtig gode :)


    Tak Puttenings :)

    SvarSlet
  6. Übercool hjelm i baggrunden dér! Får vi den at se med ørevarmere - og evt på modellen? ;-)

    SvarSlet
  7. Sure, sure Kirsten ... når lyset kommer tilbage i morgen :)

    SvarSlet
  8. Er Kirsten sur? men der står jo ikke sur, men sure *lol*
    Fine øreklapper du får lavet..du er for sej, sådan at tage hjelm på :-)

    SvarSlet
  9. Anne, ungerne på mit arbejde synes den ligner en ridehjelm. Jeg har prøvet at forklare dem, en ridehjelm ikke har skygge hele vejen rundt :)

    SvarSlet