torsdag den 30. oktober 2008

Hektiske dage


Tænk jeg troede jeg skulle skrive bare lidt hver dag - og så gik dagene.

Nu sidder jeg her med hovedet fuld af indlæg, der presser på, for at blive skrevet :)

Tirsdag var som sædvanligt en lang dag. Men også en anderledes dag.
Teenageunger synes generelt at forældre skal holde sig væk fra deres fritid, men jeg har alligevel fået overtalt og vedholdt to aftener om året, hvor forældre må komme og spise med.

ForældreCaféer - hedder det.

Det betyder lidt bedre mad, sodavand til ungerne, vin til de voksne og kage til kaffen.
Og vi lavede mad.. uhmmm det smagte godt.
Også de fire forældre, der valgte at trodse teenagernes manglende behov for forældre i Caféen nød det.

Det er så sjældent vi ser forældre. Jeg oplever gang på gang voksne, jeg aldrig har set, pludselig kommer ind ad døren - forventer jeg ved hvem de er, forsvinder igen og når de næste gang dukker op, har jeg glemt dem.

Fire forældre er ikke mange, men for mig er det helt fint - nu kender jeg endnu fire af vores forældre.
Når så en af forældrene foreslår at arrangere en dag, hvor forældre kan komme og lave de julegaver ungerne ikke rigtig gider lave, så laver vi da sådan en dag!
Jeg har kigget i kalenderen og der skal skrives en indbydelse og så glæder jeg mig til endnu en tirsdag at åbne dørene for forældre, der denne gang skal være kreative :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar