søndag den 19. oktober 2008

Aftenhygge



Kæresten gik ud i regn og rusk, ældstebarnet tog på netcafé - Emilie og jeg spillede Triominos.

Senere fik hun gang i krydsnøgleapperatet, mens jeg tømte en skuffe i et forsøg på at rydde lidt ud.
Det viste sig at være en skuffe fuld af billeder.
- Hold da op, hvor har jeg mange billeder!


Vi flyttede ind i sengen for at se dem igennem - Emilie faldt i søvn undervejs.

Nu ligger hun og sover i min seng, kæresten er kommet hjem igen og hvornår er det så lige hun skal hjælpes ind i sin egen seng?


Tja.. Det er nu meget hyggeligt med et sovende barn. Jeg tror hun får lov at ligge lidt endnu :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne dine pulsvarmere, flotte farver og fin detalje med den hæklede kant ;-))

    SvarSlet
  2. Tak :)

    Daniel har haft sine på siden han fik dem. Jeg er begyndt at overveje om ikke jeg er nødt til at lave nogle flere til ham :D

    SvarSlet