mandag den 5. juni 2017

Terrassehygge


Udenfor skinner solen, det er lidt koldt og jeg har lovet Anders at gå med i haven.

Vi har planer om mere definerede bede, der skal klargøres til tomater og hvad vi ellers finder på. Definitionen skulle gerne ske ved hjælp af smalle flisebelagte stier og pallerammer. Vi har det hele - også fiberdug, det handler mere om at gøre det.

Sol og ikke alt for meget varme, er ikke nogen dårlig kombination til havearbejde. Tror jeg.





I lørdags var jeg inviteret til halvtreds års fødselsdag. En fødselsdag i skønne omgivelser, fyldt med skønne mennesker og lækker mad. Det blev sent, før jeg var hjemme.

Sent efter en dag fyldt med glæde, smil og snak. Vi startede på terrassen, gik indenfor for at spise og endte igen ude, hvor solen var kommet frem og hyggen i højsædet.









Jeg er temmelig sikker på at fødselaren havde en dejlig dag.

Det samme gælder for resten af selskabet.

Både to- og firbenede.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar