tirsdag den 20. juni 2017

Patina og Sisyfos


Kirsten Kapur udkom med årets mystiske sjal i sidste uge.





Jeg kiggede lageret igennem, men fandt ikke noget garn, jeg havde lyst til at kaste efter projektet. Kirsten Kapur laver gennemprøvede ordentlige opskrifter, og hendes sjaler er altid smukke, og når der i beskrivelsen står trekantet, kan jeg ikke lade være med at være med.

Altså skulle jeg finde noget garn.

Valget faldt på Cleo Garn, damen i Hvidovre, der farver selv, og sender hurtigt efter bestilling. Også selvom garnet skal farves først. Jeg valgte trask, mest fordi det passede bedst med løbelængden til sjalets forbrug.







Det ankom i dag. De smukkeste let skælvende farver, med de ophøjede navne Sisyfos og Patina.

Jeg har vundet garnet op, og om lidt vil jeg sætte pindene i årets udgave af et fint stykke strik.




2 kommentarer:

  1. Meget smukke farver - det bliver spændende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget spændende Miri.
      Og farverne er så smukke at jeg har lyst til at købe en af hver :)

      Slet