onsdag den 14. juni 2017

Onsdagsmasker


Det er blevet onsdag igen, og med kæmpe arrangement og overnatning på fredag, haster ugen frem i et tempo, jeg næsten ikke kan følge med i.

Det betyder ikke at jeg ikke strikker. Eller læser.















Læse:

Der er omkring halvfjerds sider tilbage i bogen om Carl Hamilton. Det er til at overskue. Alligevel føles det som om jeg aldrig bliver færdig. Jeg tror næppe jeg sammenlagt har læst mere end ti sider, uden at falde i søvn.

Det er ikke en dårlig bog, den er bare lidt langtrukken. Eller også er jeg ikke indstillet på samme kanal. Der kan stadig ske meget på de sidste lange sider.


Strikke:

Jeg har lukket de korte ærmer af, og hæklet rundt i halskanten på den brune sommerbluse. Den bliver fin, og nu er det bare at fortsætte, til der ikke er mere garn.

Garnet er hårdt at strikke af, og jeg kan mærke at det går langsomt og er hårdt for håndleddene. Altså skrider det langsomt frem. Men det gør ikke noget.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar