tirsdag den 4. september 2012

Men, så mangler jeg da ikke


Sidste vinter var Karina og jeg på marked i Roskilde. Det var superhyggeligt og forfærdelig koldt. Det afholdt os dog ikke fra, på stedet at beslutte, at vi gerne stiller op en anden gang.

En anden gang er nu inden for rækkevidde. Vi har reserveret en stadeplads, og den første weekend i december er vi at finde i Hal 10 på Musicon i Roskilde.


En ny portion visitkort


Nu burde jeg jo allerede være i fuld gang med at udtænke og producere spændende og kreative ting til salg. Men helt ærligt. Det er stadig sommer, og der er laaang tid til jul...

Altså kan markedsplanerne ligge på det meget lille sted. Én ting har jeg alligevel husket at tjekke af på listen.

Visitkort!

Jeg lavede en genbestilling. Sidste gang bestilte jeg halvtres kort. Det er måske ikke så mange, men jeg har stadig nogen tilbage. Altså bestilte jeg endnu engang halvtres kort.

Troede jeg.

Da pakken ankom i dag, var der tohundrede.

Tohundrede!


En ny portion visitkort


En nærmere granskning af ordren viser, at jeg også har betalt for tohundrede. Hvordan jeg har betalt uden at overveje prisen, er jeg ikke helt sikker på.

Men nu har jeg nok.

4 kommentarer:

  1. Ha ha der har jeg også været, det var så bare 400 :0)

    SvarSlet
  2. Violykke, jeg er pludselig rigtig glad for mine 200 :)

    SvarSlet
  3. :) - jeg skal nok aftage et par stykker, når jeg kommer forbi jeres stand i December :)

    SvarSlet
  4. Losarinas mor, du skal være velkommen :)

    SvarSlet