fredag den 14. september 2012

Logistik


Jeg pakker.. og planlægger.


september 2012


Min cykel står på skolen. Emilie lånte den i går eftermiddags, men jeg glemte at få nøglen igen.

Emilies cykel står i kælderen. Måske er den punkteret. Måske er den bare virkelig flad... chancen for det første er nok størst.

Vi skal se film i dag. Jeg har lovet at leje. I Vanløse.

Når jeg har fri skal vi videre til Næstved. Der mangler stadig indkøb. Proviantering.


Jeg pakker lidt mere. Og tænker.

Skal jeg gå ud til skolen? Skal jeg tage bussen? Kan jeg nå at aflevere Emilies cykel hos cykelsmeden på vej derud?

Fra skolen hopper jeg på cyklen og henter film i Vanløse. Kan jeg nå at proviantere på vej tilbage? Skal jeg vente til efter arbejde? Hvem skal hente Emilies cykel? Hvornår? Filmen skal også tilbageleveres.

Godt vi ikke har lavet nogle faste aftaler om, hvornår vi er i Næstved. Vi tager af sted når vi er klar. Når vi er færdige og helt pakkede. Finder et tog. Der kommer helt sikkert et. På et tidspunkt. I den anden ende har de heller ikke travlt. Og skulle de få det, finder vi selv fra stationen til Mogenstrup.

Feksibilitet er godt at have i baglommen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar