torsdag den 8. april 2010

Kvæk


e milie har længe arbejdet på en frø i håndarbejde. Hun har snakket om den mange gange, fortalt om farver og genvordigheder, samtidig med hun betroede, at det færdige arbejde skulle være til mig.

I går kom den endelig med hjem.

Fin og grøn og syet hele vejen rundt med afmålte tungesting i flere farver.


frø


frø


Den anden side er mørkegrøn og pyntet med hjerter, men den side er hun ikke helt tilfreds med, så den lovede jeg ikke at vise frem.

Jeg har fået lov at bruge maven som nålepude, men jeg får tanker om woodoo, så den får lov at sidde og kigge på i stedet – det tror jeg også frøen vil være meget mere tilfreds med.


frø

5 kommentarer:

  1. Hvor er den altså sød og jeg ser at de kreative talenter løber i familien :)

    SvarSlet
  2. Og hun har brugt rigtig meget tid på den Frederikke, så hæderspladsen er fundet :)

    SvarSlet
  3. Nøj. Den kan hun bestemt godt være stolt af - selv om det kun er den ene side, der må blogges ;)
    KH Frau Putz

    SvarSlet
  4. For pokker hvor hun kan hende Emilie. Hils hende og sig at den er blevet vildt sød og jeg syntes bestemt at kun skal lave en mere... til mig ;))

    Knus og grønne hilsener
    Henriette

    SvarSlet
  5. Frau putz, hun er vist ret stolt :)


    Henriette, jeg synes også den er vildt sød... jeg hilser som det første i morgen - hvis jeg husker det :)

    SvarSlet