søndag den 3. maj 2009

De sidste gange rundt


halskant

Størstedelen af dagen er brugt på at få det, der startede som en top, men har vist sig at blive en kjole, færdig. De fire omgange, jeg troede at mangle, viste sig at blive til lidt flere. Nu er alle masker lukket af, stoppenålen har været i brug og hæklenålen er fundet frem.

Der mangler lige et par omgange med hæklenålen rundt i halsen og de sidste ender.

Jeg burde nok vaske den eller som det mindste skylle den op, inden brug. Jeg gør det nok ikke, i stedet får den en tur med damp i strygejernet, og så skulle den være klar til i morgen :)

3 kommentarer:

  1. Den er helt og aldeles fantastisk smuk!

    SvarSlet
  2. Nemlig, den er rigtig, rigtig fin :-)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have :)

    Jeg er ikke helt tilfreds, den er ikke blevet helt som jeg havde forventet. Men fin alligevel.
    Jeg skal lige finde en fotograf, så den kan vises frem med fyld :)

    SvarSlet