søndag den 8. februar 2009

Vampyrprinsesse


Emilie har gennem et stykket tid fablet om rødt og hvidt og blod i mundvigene, uden jeg helt har forstået konceptet.


I går fik jeg hende til at tegne fastelavnsønsket - for det er der, vi er - fastelavn!

Enden blev en ikke særlig præcis tegning, men en så meget mere præcis mundtlig beskrivelse, der sammen med tegningen fik mig til at forstå hvor hun vil hen.

Mit oplæg er lige blevet færdig, og mine tanker hælder mod smocksyning, to seperate lag, der for det understes vedkommende vil blive en simpel sommerkjole til den tid og en overdel, der kan kombineres med andre underlag til sjov og ballade - og sikkert også hverdag - jeg kender jo mit barn :)

Hvor gerne hun end vil, jeg starter i dag, må hun vente til hverdagen vender tilbage og butikkerne lukker op for stofindkøb!

4 kommentarer:

  1. Sikke en fantasi hun har!

    SvarSlet
  2. Ja ideerne fejler ikke noget :)

    SvarSlet
  3. Det er en flot tegning, glæder mig til at se dragten med barnet i.

    SvarSlet
  4. Jeg lover det kommer, Gitte :)

    SvarSlet