lørdag den 23. september 2017

Det grønne skilt


Vi skal have et varigt minde fra dagen, lød ideen, og nogen fandt fandt på at lave et skilt, med fingeraftryk fra alle skolens elever.

Det blev så fint. Alle ungerne var med, alle stod pænt på række og alle satte aftryk inden for stregerne. Det sidste er jeg mest imponeret over.

Men der skal også uddeles imponerethed over at alle deltog - både store og små. Og de allerstørste stod for både maling og efterfølgende aftørring.





















Skiltet skal op og hænge i et af gangarealerne. Det bliver også fint.




4 kommentarer:

  1. Det er da en skøn ide, og flot blev det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke, Jeg ved ikke om det er helt færdigt, eller om der skal gøres mere ved det.. jeg synes jeg har hørt noget om .. noget :)
      Men ja, skøn ide.

      Slet
  2. Smuk ide, dejligt at det lykkedes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lykke, der blev styret en smule, men alle dem jeg så mens jeg svingede kameraet, var meget opmærksomme på stregerne :)

      Slet