onsdag den 30. august 2017

Onsdagsmasker


Jeg havde nærmest glemt at det er onsdag. Når ugen starter med to kursusdage, føles onsdag hurtigt som en mandag. Omvendt er jeg ikke i tvivl om at fredag kommer før end jeg forventer...

Jeg lånte Emilies kamera. Det kan nemlig godt tage anstændige billeder, selvom mørket er ved at falde på.













Læse:

Jeg blev færdig med anden del af Outlander, og hoppede straks på Netflix. Jeg har ikke set hele anden sæson endnu, for jeg fik lyst til at se den første endnu en gang. Og overvejer om det er umagen værd at læse inden tredie sæson.

Jeg havde brug for noget letlæst - i krimigenren. Her kom Mari Jungstedt mig til undsætning. Hendes udprægede letlæste chicklit om mord på Gotland, passede mig fint. Jeg lånte de sidste to, jeg endnu ikke har læst, og er allerede godt på vej gennem den første.

Den er helt som forventet. Nem at læse og med et tilstrækkeligt gennemtænkt plot, til at jeg bliver underholdt, uden egentligt at behøve at tænke de store tanker.

På vej hjem fra kursus i går kunne jeg hente Strik i sekvenser på biblioteket. Jeg har ikke åbnet den endnu, men jeg glæder mig og kunne godt forestille mig at den inden længe havner på min liste over ønskede bøger.

Og det selvom jeg stadig kun har set forsiden...


Strik:

Endnu en babysag er på pindende. En Mille Cardigan. Jeg har vendt det vrangstrikkede til retstrik. Foreløbig synes jeg det virker ret godt.

Jeg kan godt lidt rillestrik. Men ren vrangstrik har jeg det åbenbart lidt svært med. Med mindre vrangstrikken danner baggrund for snoninger. Jeg mangler nok lidt meningen...

Muligvis lidt tosset!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar