søndag den 6. august 2017

For ti kroners sjov


Panduro har udsalg i øjeblikket, og da jeg var forbi den anden dag, blev jeg suget ind blandt hylderne med smækre tilbud.





Med hjem kom for ti kroners LOVE. Jeg tænkte at det kunne skaffe Emilie en halv times underholdning.

Der gik ikke længe inden hun rodede rundt i skuffen med maling og pensler. Det skulle være blåt i flere toner over samme nuance. Hun lagde ud med penslen og var overhovedet ikke tilfreds.








Så pakkede Anders airbrushen frem, og så blev det sjovt.

En arbejdsstation blev lavet midt på spisebordets rod af symaskine og andet materiale, der hurtigt finder plads på boligens vandrette flader.

Undervejs fik hun kyndig vejledning og lille smule hjælp af Anders, der har mange gode tips til hvordan sådan et stykke værktøj skal behandles.





Hun var så optaget, så længe at jeg ærgrede mig en lille smule over jeg ikke også købte det skilt der stod SWEET på. Men det kan jeg vel nå endnu.

Hvad resultatet skal bruges til, er der endnu ikke taget stilling til...

Jeg synes det blev superfint.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar