onsdag den 8. oktober 2014

Klar med skruetrækker og svensknøgle


Onsdag starter tidligt. Klokken var ikke meget over otte, da fragtmanden ringede, at nu var de på vej med ny sofa.


Altanen - oktober 2014 


Sofaen var ikke til mig, så jeg fik travlt med at pakke mig sammen og køre rundt om hjørnet til Daniel, der nu er udstyret med sovesofa i den lille etværelses.

Det er længe siden jeg første gang tænkte tanken om etværelses, Daniel og sovesofa. Nu står den der. Der manglede et par skruer, men Anders ligger heldigvis inde med eksemplarer i den rigtige størrelse – dem tager vi. Det er garanteret nemmere end at ringe og vente og hente og gøre ved.

Det er ikke jordens bedste, dyreste eller højeste kvalitet vi har købt. Sofaen er fundet hos Jysk. Den var på tilbud, og - sagde den søde mand i kassen - kunne vi vente et par dage, blev den sat yderligere ned. Vi kunne godt vente.

Med katte der kradser og med stort U i ungkalehyblen, er jeg temmelig sikker på det ikke er det værste køb. Den må holde til det den kan.

Med tiden skal han have en topmadras. Jeg forestiller mig det vil være en god ide. Men det får vente til næste måned. Det giver også tid til at finde ud at hvor bred sådan en skal være… slår han sengen ud når han sover, eller klarer han sig med enkeltsengsmodellen? Det er et godt spørgsmål. Som ikke nødvendigvis kan svares på lige med det samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar