søndag den 19. oktober 2014

Stationsvinken


Oktober 2014


Emilie er sendt tilbage til skolen og hjemmet er igen stille. Ikke længe, hun kommer hjem igen næste weekend. Ikke fordi hun savner os, snarere fordi ønsket om at ses med Samar ikke lod sig udføre i efterårsferien. Næste weekend kan de begge.

Til gengæld har savnet efter de nuværende bedste venner været til at føle på i en hel lang uge. Det er svært at undvære så længe og tanken om hvordan det skal gå, når skoleåret er slut, bankede så småt på.

Men lige nu er hun på vej tilbage. Tilbage til den hverdag hun allerede elsker højt og slet ikke vil være foruden.

4 kommentarer:

  1. Det er et godt at være på efterskole...min Ditte har stadig tæt kontakt til to af pigerne..de ses jævnligt...derudover er der vist tæt kontakt via facebook med mange af de øvrige :-) så hvis de unge vil, kan kontakten holdes :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, jeg var selv rigtig glad for mit efterskoleophold. Jeg har desværre ingen kontakt til nogen længere - men det var selvfølgelig også længe inden facebook og mobiltelefoner :)

      Slet
  2. Det er bare en af de største glæder man kan opleve som mor, at ens barn stortrives med sine valg :)
    Håber du fik plantet din e bærbuske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Miri, det er så dejligt at vide hun trives... buskene derimod, de må vente lidt endnu. Vi havde ellers aftalt at i dag skulle det være - lige indtil jeg nåede hjem og regnen besluttede at falde tungt :)

      Slet