fredag den 4. juni 2010

Så til hest


For øjeblikket foregår alle de spændende ting mens jeg er på arbejde. Vi har travlt og arbejder som små bæster mod et marked, der helst skal sprænge alt hvad der er set før.

Når først jeg kommer hjem, dejser jeg om med en bog, falder i søvn eller sidder og kigger uforstående på computeren. En enkelt nyhedsudsendelse i ny og næ eller et program i selskab med Emilie og strikketøjet bliver der også plads til, mens tankerne hænger stædigt fast i westerntemaet.

I dag har jeg malet en hest. På mandag venter vist en ny. Og som Chefen sagde, da han kom forbi: “Det er næsten ligesom en fabrik. Der bliver skåret et sted og sendt videre og nu er den havnet i dekorationen…”

Men det er sjovt!


VLUU L210  / Samsung L210


VLUU L210  / Samsung L210


Mens weekenden er skudt igang spøger et indianerkostyme, der efter min bedste overbevisning, gerne skulle være færdigt inden mandag… Tøsebarnet regner vist også med et.. og kan man male på fjer..?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar