fredag den 18. juni 2010

Natteroderi


juni 2010


Det lykkedes… jeg har sovet et par timer midt på dagen.. Nu er jeg vågen, og klar til nattens udfordringer. Seksten er vi nået op på, deriblandt fire piger, der har lagt op til Supermodels og Sims natten lang.

En enkelt af drengene synes nok lige at det var at stramme den, og fik udtrykt en mening om at computerarrangementer kun kan være for drenge – i den forbindelse tæller jeg åbentbart ikke med, for jeg må gerne være der. Et enkelt blik i den rigtige retning, var nok til at få ham til at genoverveje den bemærkning.

I Caféen venter lasagne, frisk fra i eftermiddags til en sen middag og sidenhen går både busser og tog tæt på midt om natten mod computere og dertil indrettede stole.

Vi har købt koffeinholdige drikke… Og det selvom jeg altid taler imod netop det produkt…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar