lørdag den 17. august 2024

Seks år

 

I sidste uge startede Oscar i skole. På fredag fylder han seks år. 

Da jeg hentede ham i onsdags - med nyt skema er Oscardagen dette skoleår onsdag - havde ingen fortalt mig, at barnet fik farvet håret i anledningen af skolestart. Jeg kunne ikke se ham, jeg ledte efter et barn med noget lysere hår...

Han fandt mig. 




I dag blev fødselsdagen fejret. 

Det var hyggeligt. Ønsket var Lego, og mens min søster havde købt en kassefuld, har vi lovet ham en tur til Legobutikken på Strøget, når vi næste måned skal have ham en hel weekend. 

Anders er spændt på hvad han siger til fyld-selv-reolen.

Det var nogle skønne timer, med tid til at få fulgt op på alt muligt. Det er længe siden jeg har set min søster, hun står for en flytning og er ved at rydde ud. Det nød jeg godt af. Min mor og Annelise kunne desværre ikke deltage, til gengæld er jeg sikker på de har en fantastisk tur rundt i en del af Norge sammen med gode venner.




Oscar havde en fest, og nød godt af at onkel Noah aldrig holder op med at synes det er fantastisk at lege.

Klokken blev meget mere, end jeg havde regnet med, inden vi pakkede sammen og gik hjem igen.

Jeg havde klapstolene fra kælderen med under armene på vej ud. De blev siddet på, og jeg kunne tage dem med hjem igen.

Og dermed var en skøn dag godt brugt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar