onsdag den 25. oktober 2017

Onsdagsmasker


Det har været en lang dag. Sådan en af dem, der starter tidligt og slutter sent, men også er fyldt med alt muligt godt.

Derfor tog jeg bog og strikketøj med på arbejde (det sidste havde jeg nok taget med alligevel). I en pause mellem møder tog jeg billeder, i en endnu lukket klub.















Læse:

Jeg er halvvejs gennem Sofie Sarenbrants Åben hus. Der er så mange åbne muligheder at det er svært at vælge. Samtidig begynder baggrundshistorien at hænge bedre sammen, selvom jeg stadig synes den er lidt søgt.

Den er spændende, og jeg læser flere kapitler, uden at falde i søvn, hver aften.



Strikke:

Et nyt stykke mødestrik har set dagens lys. En kjole med hæklet bærestykke. Oldemorfirkanterne har jeg hæklet på et stykke tid.

Med tid til strikkepinde og endeløse omgange ret med enkelte udtag, er der lagt op til mange gode møder og masker uden udfordringer.

Noget nær perfekt mødestrik.

Inspirationen er fundet hos Alt for damerne.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar