tirsdag den 24. oktober 2017

Elefanter


Dagen er brugt på Campus Carlsberg.

Jeg cyklede hjemmefra i god tid, fra den ene ende af Valby Langgade til den anden og kørte gennem elefantporten.







Der bygges heftigt på området, noget rives ned, andet bygges op, og mens elefanterne stadig står vagt, er de knap så majestætiske, pakket ind i byggestøv, håndværkere, biler, skilte og ombygninger.

Jeg tænker de med tiden igen får plads til at sige velkommen til, på bedste vis.

Elefantporten ligger i den anden ende af området. Jeg kørte videre gennem mere ombyggeri og nybyggeri, helt ud til Vesterfælledvej og til højre mod den nye Carlsberg Station, hvorfra det ikke var svært at finde den rigtige dør og elevatoren til sjette sal.

Campus Carlsberg er bygget op som byggeklodser, med mange lokaler, flere over mere end en etage. Trapperne, der forbinder etagerne følger deres eget løb, og fik mig til at tænke på trapperne fra Hogwarts, der bevæger sig og ikke altid ender samme sted.





Jeg endte i en gymnastiksal. Ikke det allermest spændende lokale på stedet, men dagen var spændende, og fyldt med gode snakke om dilemmaer og faldgruber ud i AMR-rollen. At stolene var frygtelige og frokosten kedelig, gjorde resten af indholdet snildt op for, mens jeg tog mig i for første gang i lang tid, ligefrem at glæde mig over den pakkede taske og planerne om træning på vejen hjem.

Min værkende ryg værker derfor ikke mere - faktisk hjalp cykelturen også godt i den retning.

Men allerbedst er mit hoved fyldt med nye ideer, tanker og svar på mange af de problemstillinger, AMR-posten fører med sig.

Flere af den slags dage. Tak.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar