onsdag den 29. marts 2017

Onsdagsmasker


Der er gået en uge siden sidste gang jeg opsummerede på masker og bogstaver. Det er stadig samme projekt, men en ny bog.





















Læse:

Jeg blev præsenteret for Biavlerens Lærling af Laurie R King gennem en af de tidligere onsdags-yarnalongs. Bogen er en spinoff på Sherlock Holmes, der har trukket sig tilbage, bor på heden og møder den unge Mary Russell - fortælleren, en femtenårig pige, der ikke er helt almindelig.

Jeg er ikke nået langt, og selvom den næppe kan stoppes i krimikassen, som jeg ellers helst befinder mig i, tegner den ret godt. Og det til trods for at jeg de sidste dage, blot har læst et par sider, for så at falde i søvn.


Hækle:

I morges manglede de tre flodheste kun ørerne. Siden jeg tog billederne kan de alle tre lytte og øjnene er strammet op. Jeg ville have taget billeder på vej hjem fra arbejde. Desværre var der vådt alle vegne.

Nu venter de til en dag med sol.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar