onsdag den 15. marts 2017

Masker og bogstaver


Legen fortsætter, en bog er afsluttet og en ny er begyndt.


----------------------------


Joining Ginny at Small Things for Yarnalong.















Hækle:
Alle enkeltdelene til det store puslespil er færdige og bagbenene til tre flodheste i tre forskellige farvetemaer er godt på vej.
Jeg hækler sammen undervejs, derfor mangler de mange brikker den sidste omgang.


Læse:
Jeg blev færdig med Skyggezone. De sidste sider håbede jeg til det sidste at gåden blev løst. Men nej, den ender med en af de værste cliffhangers jeg længe har mødt. Og så er bog nummer to ikke engang på gaden endnu.

Jeg fandt Serien om Jack Taylor på Netflix, og da det viste sig at Ken Bruen står bag bøgerne hoppede jeg i Styrken, som umiddelbart virker letlæst, noget alternativt opbygget og med en personvinkel der til tider irriterer mig. Mest fordi jeg ikke ved hvorfor.

----------------------------

Crochet:
The three hippos have come to the point when all of the pieces of the puzzle are done. I join on the go crocheting the last round. The three color themes makes three different happy hippos.


Read:
I finished Shadow Zone. All up until the end I hoped for a final clue. Instead I ended up on the biggest cliffhanger I remember ever to have seen. Worst thing is that book number two is not even on the street yet.

I found the series Jack Taylor on Netflix and wanted to read the books. The Guards is the first of a sequel. It is easy to read a bit alternative and with a perspective that somewhat annoys me. I dont know why.


----------------------------


Se eventuelt hvad andre læser og bruger garn til her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar