fredag den 3. marts 2017

Endelig fredag


Ugen har været fyldt med lange, spændende og lærerige dage. Jeg er blevet overrasket og inspireret, jeg har hørt nyt, været til møder - både tidligt og sent - og tænkt tanker, der måske kan føre til ændringer i processer og vaner.







Ugen har været indholdsrig, og helt som jeg holder af.

Alligevel er jeg glad for at kunne svøbe mig i weekenden, kunne lægge benene op og slappe af. Morgendagen kalder på dejligt selskab og glade timer. Søndag er helt min egen - omend jeg har lovet Anders at gå med ham rundt om hjørnet til hobbymesse i Rødovrehallen.

Der skulle være mulighed for at se på både airbrush og modelbyggerier, så mon ikke han kan få lysten styret, eller ønskelisten fyldt op.

Fredag er også min egen. Jeg lader op, hækler og overvejer at gå tidligt i seng.






2 kommentarer:

  1. Rigtig god og velfortjent weekend, håber den bliver lige som du gerne vil have den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne, foreløbig er det en dejlig weekend. Jeg tror bestemt det fortsætter :)

      Slet