fredag den 3. april 2015

Efter mange, mange masker


Jeg har strikket på en kjole de sidste par måneder. Sådan en af den slags, der ikke kan prøves undervejs. I dag blev jeg færdig med kroppen. Så færdig at jeg kunne hoppe i den og se i spejlet.


Mange, mange masker

 


Og konstatere at den er alt for lang.

Jeg kommer aldrig til at blive glad for den længde.

Strikkeretningen betyder at der ikke bare kan pilles lidt op. Eller ned.

Om lidt trævler jeg det hele op. Hellere få det overstået. Og begynde igen.

Denne gang med femogtredive masker mindre i højden. Det dobbelte pr omgang. Se det er værd at se frem til.


4 kommentarer:

  1. Se det er en af de ting jeg beundrer ved dig.. din stædighed :-) Det stunt havde sendt kjolen i døden, hvis den havde været strikket af mig haha. Jeg glæder mig til at se den færdig for den lyder spændende. Eget design?

    Forsat god påske
    Knus Henriette :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Henriette, det er Annette Danielsens Melodi. Jeg har strikket den før, og troede fejlagtigt at eg havde helt styr på det, trods forskel på strikkefasthed :)

      Slet
  2. Det er ærgerligt med oppilning. Det lyder som en kjole, der er sjov at strikke. Rigtig god fornøjelse med gang nummer 2

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Britt, det er utroligt så hurtigt første del af toeren er blevet færdig :)

      Slet