søndag den 13. december 2009

Søndagsgaver


prinsesse for en dag

Endnu en søndag og endnu engang gave til mig fra Emilie.

I dag kan jeg føle mig som prinsesse, for Tøsebarnet har malet og trykt den fineste glimtende krone, der allerede hænger fint ved siden af billedet fra forrige søndag.

Anders bliver heller ikke snydt, han får ikke mange gaver, men en enkelt hyggelig juleøl eller noget er det  blevet til en lørdag morgen. I dag overraskede jeg ham, for dengang jeg hjembragte garn fra hytteturen kiggede han langt efter det blågrønne og ønskede straks et halstørklæde.

Men jeg snød ham og mente ikke der ville være nok til ham. Det blev der alligevel og hvad jeg så får ud af resten, det vides endnu ikke.. og det selvom ideer begynder at dukke op.

ekstra varme

4 kommentarer:

  1. Hvor er hun bare sød, hende Emiliepigen. Og så er hun da dygtig til at lave billeder, synes jeg.

    Flot halstørklæde til Anders.

    KH Mette

    SvarSlet
  2. Mette b, hun laver faktisk nogle rigtig fine ting. Specielt efter det er gået op for hende, det godt kan betale sig at bruge bare to minutter mere, i stedet for formålsløst at okse derudad :)

    Halstørklædet må siges at være vellykket. Jeg ved ikke om han har tænkt sig at sove med det i nat, men foreløbig har han ikke taget det af :)

    SvarSlet
  3. Det må være så dejligt at få gave af Emilie , hun er fyldt med gode ideer :-)
    Kan godt forstå Anders blev glad i det garn! Et meget smukt tørklæde du har strikket.

    SvarSlet
  4. Losarinas mor, jeg holder meget af at give gaver og det har Emilie helt sikkert overtaget. Glæden i hendes øjne både før, under og mens der pakkes op er ikke til at tage fejl af - det er skønt at få pakker af hende.

    Hun er også god at give. I morges lå der strømpebukser til hende, en gave hun modtog med fornøjelse og straks tog på :)

    Farverskiftene i tørklædet er rigtig gode. Jeg er også selv lidt vild med det :)

    SvarSlet