mandag den 20. april 2009

Om lidt

klar

Kameraret er klar, tasken er pakket og strikketøjet er med.

Der er madpakke til hele dagen, og masser af vand, både i fast og flydende form. Vi lider ingen nød, selvom rejsen bliver lang.

En uge med teenagerne, Lønstrup, Hjøring, Skagen og Hirtshals. Det bliver spændende og hårdt. Min erfaring siger mig, at når vi igen sætter foden indenfor egen dør, langt hen ad aftenen fredag, er jeg ikke mange sure sild værd.

Jeg har ingen bærbar, ingen mulighed for at skrive undervejs. Men jeg skal tage billeder, jeg skal notere og holde styr på alle historierne, til jeg igen kommer hjem.

Hav en rigtig god uge, det er sikker på jeg og mine rejsekammerater får!

6 kommentarer:

  1. Rigtig rigtig god tur. I skulle være heldige med vejret. Vi "ses" når I vender snuden hjem igen :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur til det nordjyske :) Det er jo her, jeg har hjemme :)

    SvarSlet
  3. Jeg håber at du overlevede og når oplevelsen kommer på afstand så tror jeg du har mange små guld pakker med hjem.

    SvarSlet
  4. Jeg håber I får alletiders tur. Det kan godt være du efterfølgende er træt, men hvis der er gode minder i rygsækken så er det dét værd!

    SvarSlet