søndag den 8. november 2020

Masker på en søndag -. Uge 45


Ugen kort:


  • Pludselig blev der luft i kalenderen.
  • Skolebestyrelsen holdt det månedlige møde.
  • Oscar og Daniel flyttede besøgsdag fra mandag til tirsdag.
  • Båldagen blev kold, superhyggelig og med lidt færre børn end normalt. Til gengæld glade børn, der trodsede regnen.
  • Emilie fik arbejde - blev nærmest passet op af tidligere arbejdsgiver. Hun starter i morgen.
  • Rose var oplagtheden selv, da søndagsturen gik til Frederiksberg, masser af leg og en smule venindesnak.
  • Min GardengateCardigan er færdig, vasket og venter på lys og tid til billedetagning. 







Læse:

Satans Sommer buldrer der ud ad. Endnu et mord er begået, Junckers kone har fået en mere fremtrædende rolle og Signe står over for en udfordring, der kan vise sig fatal.

Jeg læser spændt videre.


Strikke:

Jeg har taget hul på årets nissehue til Oscar. I år strikker jeg Sifs Nissehue af en meget rød Pernilla fra Filcolana.

Den lille snoning er rigtig fin og en anden måde at lave snoninger på, end jeg før har strikket snoninger.




2 kommentarer:

  1. Tillykke til Emilie med det nye job, dejligt når det lykkes for de flittige unge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne, hun kom træt hjem, og jeg nåede at nyde at være helt alene hjemme. Det er alt for længe siden :)

      Slet