onsdag den 26. juli 2017

Onsdagsmasker


Det er onsdag, masker bliver flyttet og bøger bliver læst.



















Læse:

Jeg startede på anden del af Outlander, og blev helt ærlig lidt skuffet over at befinde mig i nutiden. Jeg havde nok en forestilling om noget andet.

Men som kapitlerne bliver læst, oprulles en historie, der kun giver flere spørgsmål end svar, og som også - trods det letlæselige, ikke nødvendigvis krævende - bliver en smule spændende.

Jeg er så afgjort til letlæselig, tøset litteratur for øjeblikket.


Strikke:

Havfruen er nået hele kroppen rundt, og jeg gik i gang med ærmerne.

Halvvejs gennem ærme nummer et, blev jeg enig med mig selv om at jeg ikke var helt tilfreds med opbygningen, trævlede det hele op, og er nu startet forfra.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar