fredag den 9. september 2016

En stille aften hjemme


Nogen gange har jeg hovedet fyldt med blogindlæg. Ved bare at dette og hint skal deles.


August 2016


Nogen gange kommer alle de gode tanker bare ikke ud af fingrene.

Som i dag. Der er meget jeg gerne vil fortælle. Mange tanker og mange oplevelser.

De må komme en anden dag.

I dag vil jeg i stedet sætte mig i sofaen og glæde mig over en aften i hjemligt selskab. De sidste dage har været fyldt op, arrangementer har været holdt og weekender har været fyldte.

I aften er jeg bare hjemme.

I aften er der også kulturnat i Rødovre.


August 2016


Jeg lader andre om kulturnatten og vil hellere flette fingre med Anders.

Vi er nemlig alene hjemme.

Emilie er kulturnatsramt. Butikken har åbent, med gode tilbud og spændende muligheder.

Hun kommer sent hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar