tirsdag den 1. september 2015

De sidste katte


Kattekomsammen - Fru Zippe


Jeg havde en aftale med Sille i søndags. Jeg manglede kun to katte og en mus og besluttede at nu skulle de være færdige.

For efterhånden måneder siden fik Sille sagt, at måske var det på tide at hun fik kattene hjem igen. Hellere de lå hos hende og ikke blev færdige, end de lå hos mig og ikke blev færdige. Det ville i hvert fald gøre færdiggørelsen hendes problem.

Dengang var jeg med på ideen. Jeg måtte indrømme at jeg nok ikke kom længere, og havde også glemt hvor langt jeg var nået.

Der gik et par uger, inden jeg fandt dem frem og besluttede at nu skulle det være – ganske sikkert ubevidst provokeret til det samme.


Kattekomsammen - Fru Zippe

Kattekomsammen - Fru Zippe


I søndags fik hun æsken tilbage. Jeg mente ikke, jeg ville nå længere…

Hun blev glad.

Tilbage står nu monteringen. Den klarer hun selv.


Kattekomsammen - Fru Zippe


7 kommentarer:

  1. De er så fine, og håber vi må se hvad det bliver til

    SvarSlet
  2. De er så fine, og håber vi må se hvad det bliver til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Violykke, jeg er temmelig sikker på, at det bliver en pude :)

      Slet
  3. Hvor er det bare flot , af skønne katte, godt du fik lavet det færdigt. Må jeg spørge hvor mønsteret er fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du Joan. Mønstret er fra Fru Zippe og hedder Katte Komsammen :)

      Slet
    2. SÅ fine, jeg er ellers ikke meget for katte, men dem her er rigtig søde 😉

      Slet
    3. Jette, det er også meget nemmere at holde af katte, når de sidder helt stille :)

      Slet