tirsdag den 22. september 2015

Ingen opskrift uden prøver


Det er sjovt som min kalender har det med at klumpe alting sammen. I denne uge er tirsdag den eneste dag med en aften hjemme. Når jeg kigger på sidste års kalender, var der også uger af den slags. Heldigvis venter uger uden det store indhold forude, og jeg vil alligevel ikke undvære noget af det.


Starten på en strikkeprøve...


Det er længe siden jeg besluttede at strikke en sweater til min far. Garnet valgte og købte jeg også for længe siden. Det er knap så længe siden jeg fik taget mål og vi fik snakket om enkeltkomponenter, som selvfølgelig skal være rigtige. Jeg ved hvordan sweateren skal se ud, og jeg skal gerne være i gang med at strikke på den, når vi ses på lørdag.

Sådan noget kræver en strikkeprøve. Specielt når jeg først skal lave noget, der kan ligne en opskrift og også lige skal have styr på om den der snoning, jeg har forestillet mig, virker.

Jeg startede på strikkeprøven i går…


Ingen kommentarer:

Send en kommentar