lørdag den 16. februar 2013

Klar - parat - start


Om en times tid går det løs.


Fødselsdagsbordet er dækket


Kanelsneglene er på vej i ovnen, bollerne ligger og venter på bid.

Fødselsdagsbarnets egen kage døde efter sigende engang i går aftes. Så er det heldigt Emilie bagte cookies.

Stolene står tæt. Jeg håber lidt at de mindste ikke bliver siddende alt for længe.

Anders står for kaffe, måske kan jeg også lokke ham til at røre i den varme kakao.

Jeg tror faktisk jeg er klar.


jeg tror endda, jeg for en gangs skyld når at smøre mascara om øjnene ...

4 kommentarer:

  1. Uhmm, sikke et lækkert fødselsdagsbord, gad da godt lige at være gæst hos jer.

    Rigtig god fornøjelse og ha' en skøn og hyggelig lørdag. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Catarina, det var heldigt at to af gæsterne ikke kunne komme. Ellers ved jeg ikke hvordan vi alle skulle have været rundt om bordet :)

      Slet
  2. God fødselsdagsfest, jeg er sikker på at den unge mand vil nyde selskabet og mors kanelsnegle :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lene, det har været en dejlig dag. Kanelsneglene tør jeg slet ikke lade være med at bage - så falder der vist brande ned :)

      Nu er alle gået, og jeg er fyldt af både sukker og godt selskab... Jeg tror faktisk godt jeg kunne lægge mig ned og sove nu :)

      Slet