tirsdag den 24. august 2010

Mig og min tandbørste








Jeg er flyttet - for en kort bemærkning. Altså billedeligt talt.

For at blive i billederne er min tandbørste flyttet ind. I hvert fald var det tanken om den oplevelse Anders fik, da jeg kundgjorde at en lillebitte mappe i mit navn nu pryder skrivebordet på hans computer.

De computeransvarlige er nemlig i fællesskab nået frem til at de lyde min maskine med jævne mellemrum gennem det sidste halve år er kommet med, oversat betyder: "Jeg er ved at dø, harddisken kan snart ikke mere..." Det kunne den så ikke, som i: nu er den helt væk.

Problemet lige nu er så bare at min computer har en alder, der betyder at nye kabler og nye stik er kommet til, og en harddisk i min kaliber ikke sådan er til at opdrive.

Heldigvis kan alt findes på nettet, men så kommer leveringstid oveni og da den vist endnu ikke er bestilt kan der godt gå mere end et par dage, før der for alvor kan gives kunstigt åndedræt og jeg kan flytte tilbage på egen pind.

Så lige nu er jeg flyttet og efter en smule åndenød også budt velkommen.


4 kommentarer:

  1. Jeg ønsker jer held og lykke med bofællesskabet ;o)

    SvarSlet
  2. Du kan sikkert godt hente data ud af den defekte harddiske, hvis du har brug for det...

    SvarSlet
  3. Linnea, nu er de hidkaldte computereksperter temmelig ekspertlige. Når de siger nej, så vælger jeg at tro på dem, og glæde mig over at det ikke er længe siden, jeg gemte alt det jeg ikke ville miste, på en ekstern harddisk :)

    SvarSlet