fredag den 19. februar 2010

Varme i lange baner


varme

Det stak en smule at trævle ikke mindre end 200 gram dejlig allerede strikket uld op, men de er gjort og blad, der ikke buler vokser stille frem. Derefter kunne det lægges til side, for Tøsebarnet ønskede så inderligt varme på benene de næste mange dage i det sneomsuste Jylland.

I aftes blev sidste ende hæftet og i morges trak hun glædestrålende de noget kulørte laaaange sokker eller måske benvarmere med indbygget fod på og tog i skole.

De sad der stadig da hun kom hjem og selvo

m de måske har en tendens til at falde en smule var dommen udelukkende positiv. Og de sad der stadig da hun hoppede på toget mod Århus og mon ikke de sidder der de næste dage, med mindre nogen tvinger hende til at tage dem af, for en omgang vask… man kunne måske endda fristes til at håbe.

11 kommentarer:

  1. Nej, hvor er de flotte! Jeg kan godt forstå, at hun er vild med dem!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  2. Smarte og varme, to gode egenskaber :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har prøvet dem, LisBethLys. Jeg vil også have ... de skal bare være lidt kortere...

    SvarSlet
  4. Rigtigt Lene, og hun siger det er koldt at få dem af... det er vel gode tegn :)

    SvarSlet
  5. Wauuu de er flotte, dem er jeg også vild med...

    SvarSlet
  6. Men hold op, hvor tog de lang tid at strikke Inge :D

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare flotte, bestemt al strikketiden værd! :o)

    SvarSlet
  8. Jeg kan da godt forstå hun ikke vil have dem af, de er da bare for smarte.

    SvarSlet
  9. Puttenings, det er de :)


    Helvig, det synes hun også, og det synes jeg er heldigt. Nogengange er det hjemmelavede ikke lige helt i top :)

    SvarSlet
  10. De er ikke mindre end perfekte....

    SvarSlet
  11. De synes Tøsebarnet også Marianne :)

    SvarSlet