fredag den 16. januar 2009

Ustabilitet


Min computer har ikke været rigtig stabil siden den gik ned lige før nytår.

Vi er nået til at en reformatering nok vil være det bedste... jeg skal bare lige rydde op og fjerne alt det, der ikke må blive væk.

Min plan var at gøre det her til morgen.
Computerens plan var at gå ned i går... ved opstart nægter den ethvert kendskab til windows og mener det er korrupt.

Med telefonisk assistance fra Anders, prøvede vi at boote fra CD'en.. det ville den ikke.
Nu er den slukket og Anders' computer indtaget - men det er ikke det samme. Det er ikke min computer, den har ikke mine programmer.

Uhh jeg håber computergeniet eller venner kan gøre noget, og Flaskeposten der ligger næste færdig på min computer... det bliver ikke i dag den kommer på gaden.

Æv æv æv :(

3 kommentarer:

  1. Det lyder til at jeg skal tage mig sammen til at få købt en ny inden det samme sker for mig.
    Jeg krydser finger for at den bliver lavet og du ikke mister for meget.
    Flaskeposten hvad er det? Jeg har ikke været flink til at følge med det sidste lange stykke tid.

    SvarSlet
  2. Gitte Flaskeposten er det månedlige nyhedsbrev på mit arbejde, som jeg redigerer :)

    Losarinas Mor - ja øv!

    SvarSlet