torsdag den 15. januar 2009

Frisk og frejdig


Sådan en nats søvn gør underværker. Nu er jeg frisk og klar til endnu en dag.

Med en smootie til morgenmaden, klarer jeg nok også et par timer, inden der skal mere til.

Mens jeg står der i køkkenet, med maskinen kørende på fulde omdrejninger for at hakke de frosne bær og havregrynene, får jeg et anfald af dårlig samvittighed... der er så ufattelig lydt i vores ejendom, og de stakkels naboer og underboer, der dag efter dag skal høre på min morgenmads frembringelse :)

4 kommentarer:

  1. De tanker kender jeg godt. En kaffekværn larmer også helt vildt klokken tidligt om morgenen :-D

    SvarSlet
  2. Ja kaffekværnen kender jeg også godt.
    Netop af hensyn til de øvrige beboere, har jeg forlængst besluttet at det med smooties duer ikke på dage, jeg skal alt for tidligt op... jeg får alligevel lidt dårlig samvittighed :)

    SvarSlet
  3. Ja, de larmer jo forfærdeligt de der maskiner. Men hvor er det lækkert med sådan en smoothie.
    Kommer du frosne bær i blenderen?

    SvarSlet
  4. Ja frosne bær og mælk eller cultura eller a38 eller noget andet i den stil... og en håndfuld havregryn.

    Med frosne bær, bliver det så dejligt koldt :)

    SvarSlet