torsdag den 22. januar 2009

Formiddagsplaner


Emilie har sovet hos en veninde i nat, så jeg tumlede ud af sengen i morges, fik Daniel op og ud af døren, skrev en liste over det jeg mener at skulle nå, inden arbejde, satte uret en time frem og gik i seng igen.

Nu er morgenbadet og støvsugningen nået. Jeg har hentet forhjulet fra min cykel for nu SKAL den lappes. Det er i aften Emilie og jeg skal med Mormor og Annelise i opraen og se Brødrene Løvehjerte og cyklen skal være klar til turen over dæmningen til Vanløse og middag inden Metro og Havnebus til Operahuset.

Det er heldigvis forhjulet, der er fladt. Det er så meget nemmere. Afmontere dæk og slange, men kan jeg finde et hul? Næ næ, selv ikke to gange rundt i en spand med vand gav resultat. Nu hænger slangen pumpet, så kan den jo se, om den gider holde luft, før tilbagemontering.
Det eneste jeg fik ud af det, er vist sorte fingre til aftenens forestilling.

I stuen venter bunken med rent vasketøj. Det skal lige lægges sammen, noget stryges og det hele på plads, inden jeg kan føle mig færdig med min liste.

2 kommentarer:

  1. Hvor er jeg misundelig, Brødrende Løvehjerte, den ville jeg gerne se! Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Tak Olines, det var en fantastisk oplevelse :)

    SvarSlet