fredag den 29. maj 2015

Emma Gad?

- Var det hende, der var med i Melodi Grand Prix?



Det er selvfølgelig ikke pænt at hænge andre ud, men somme tider kan det være svært at lade være...




Jeg har tre timer tilbage i 7.B. inden sommerferien. Jeg spurgte dem, hvad de havde lyst til, at vi skal bruge timerne til. Jeg sagde også at det ikke kun skulle være sjov, men også lærerigt.

Og så var det en af drengene sagde: Vi vil gerne lære at spise ordentligt! Det han mente var noget i retning af: Giv os noget kage…

De sagde også rundbold og fodbold og høvdingebold (det kan jeg slet ikke huske hvordan man spiller) og noget andet bold.

Okey, sagde jeg. Vi kan sagtens lave noget bevægelse med en bold, men så I først lave noget andet. Det kunne godt være noget om takt og tone. (Referencen var det der med at spise ordentligt) Kender I Emma Gad?

Så var det spørgsmålet fra overskriften dukkede op…


Jeg har været omkring biblioteket, for sådan noget siger man ikke ustraffet til mig…

Jeg har også en tanke om, at de to første gange kan bruges til at lære noget om pli og dannelse. Så kan den sidste time passende bruges til at forsøge i praksis.

Jeg skal vel nok kunne smække et veldækket kagebord og en guldrammet invitation på benene.




2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hjemmemortil9, jeg gider rigtig godt. Spørgsmålet er om ungerne gider lige så godt :)

      Slet