torsdag den 13. februar 2014

Pludselig er ugen næsten gået


Endnu en uge er ved at være slut. En uge fyldt med lange dage. Dage, der starter tidligt, og først slutter når det er blevet mørkt.


Follow your Arrow - Ysolda Teague Mystery Shawl 2014 - clue 5B


Der er ikke meget overskud til andet end at trække benene op og sidde i et hjørne med varm the på kanden, noget garn og mit nyeste bekendtskab. Netflix. Med et digitalt fjernsyn, en trådløs forbindelse og første måned gratis følte jeg mig nødsaget til at forsøge. Det føles svært afhængighedsskabende.

Lige nu er det, det der skal til, og så håber jeg at nyhedens interesse forsvinder med tiden.

Når jeg strikker er det på det mystiske sjal. Jeg har lavet lidt om, tilføjet og ændret efter behag. Det bliver stort og jeg er nået til kanten, som tager lang tid at strikke, men som bliver rigtig  fin.


Follow your Arrow - Ysolda Teague Mystery Shawl 2014 - clue 5B


Igen valgte jeg det mest mærkelige udvalg, der også har givet mulighed for at prøve noget nyt. En påstrikket kant, der bliver smallere fra den ene ende til den anden, og som med jævne mellemrum har masker, der ligger på den "forkerte" led. En sindrig teknik, der kræver lidt omtanke og som sikkert vil være nemmere at strikke fra retsiden.

Det bliver så fint.

6 kommentarer:

  1. Og super farve, glæder mig til at se mere ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver stort Violykke, og det er stadig krøllet så meget sammen på pinden, at det er svært at vide hvordan det ender. Men jeg tror det bliver godt :)

      Slet
  2. Jeg holder også øje og glæder mig til at se mere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, det bliver godt nok stort, og jeg er bange for at jeg lige om lidt løber tør for garn.. men der skal nok blive et senere :)

      Slet
  3. Svar
    1. Christunte, jeg tror det bliver rigtig flot :)

      Slet