onsdag den 14. november 2012

Eftermiddagslys


Ved centret er julepynten så småt fundet frem. Både ude og inde glimter de stiliserede juletræer.


Eftermiddagslys. November 2012


Jeg er ikke som sådan tilhænger af julepynt allerede fra slutningen af oktober. Men det her er hyggeligt.

På den anden side - jeg synes også illumineringen af Rapunzeltårnet (eta: det gamle vandtårn) og lyset på de stille kraner bagved er hyggelige.

Jeg må dermed konkludere, at det er lysene. At jeg synes lysene i eftermiddagsmørket er hyggelige. De lyser op på dage, der forsvinder alt for hurtigt.

6 kommentarer:

  1. Du har ret, Pernille. Lysene er det magiske for årstiden.
    Gem og glem bare julestadsen langt væk. Lidt endnu. Det er lysene der tæller i mørket.
    Tak for aftenreflektionen i læselampens (og computerlysets) skær.

    SvarSlet
  2. Enig- er også lidt pjattet med julebelysning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Losarinas mor, det kan godt blive for voldsomt, men generelt er jeg også ret glad for julebelysning :)

      Slet
  3. Jeg elsker også lysene i mørket. Min vigtigste julepynt er lys - lys - lys og mere lys :)men helst ikke før december ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle, lys er godt. Jeg har fundet stagerne frem, men jeg kan ikke finde plads i alt mit markedsrod.. Så jeg venter lige lidt med det store lyshav, til der igen er rent bord :)

      Slet