lørdag den 15. oktober 2022

Spontant i Zoo

 

I havde en halv aftale med Sille og Rose. Rose har skrantet lidt, så vi aftalte egentlig bare at snakkes ved. Da jeg gik i seng i aftes, var det ikke sket endnu. 

I morges vågnede jeg til en sms, om jeg ville med i Zoo. Både Sille og Rose har Zookort, de bor nærmest lige ved siden af, og i perioder går de tit i Zoo, om ikke andet, så fordi legepladsen er rigtig god. 

 




Jeg ville gerne med i Zoo, meldte tilbage, fik lidt travlt med at stå op, og et par minutter over ni stod jeg af bussen og Sille og Rose gik de sidste skridt op ad bakken. 

Når man tager i Zoologisk Have en lørdag morgen klokken ni, er der ikke mange mennesker. Vi havde nærmest det hele for os selv, og gik lidt rundt på må og få. Legepladsen blev sprunget over, for den egner sig ikke til vådt vejr. 

Ved Verdenspladsen var der halmballer at hoppe på, det var et hit og i Zoolab, kan man komme tæt på dyrene. Det kendte jeg ikke, men jeg gik fra haven med et årskort, så jeg både kan komme med Sille og Rose en anden gang, men også for at tage Oscar med i Zoo lidt oftere. 

 


De to sammen kunne også være gode at have med. Jeg er sikker på at Oscar vil elske Zoolab. Lige n u er temaet mus. Det er helt nyt, så det med at holde dem venter lidt endnu. 

Der er masser af halloween og værksteder i Zoo for øjeblikket. Det sprang vi over, og da vi havde været godt rundt, var blevet sultne og lidt kolde, satte vi kursen ned ad bakken mod varm the og leg hjemme, inden jeg pakkede sammen og tog hjem igen.

Det var en skøn tur. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar