søndag den 10. december 2017

Om lidt går jeg i kælderen


Jeg havde egentlig en aftale med Sille og Fridoline i dag, men de sidste dage har jeg haft tendens til snottethed, så jeg mente det bedst at blive hjemme.

Nu har vi en aftale på lørdag i stedet.. det havde vi måske alligevel.




Vesterhav, Nina og skumsprøjt


Altså kunne søndag fyldes med hvad som helst i stedet. Da jeg stod op, havde jeg planer om oprydning og sortering og des lige, men i stedet endte jeg i sofahjørnet, som var svært at løsrive sig fra.

Så svært at jeg begyndte at overveje hvordan jeg kunne undgå det der træning, der som noget nær det eneste stod i kalenderen. Anders var desværre ikke nogen hjælp i den retning - faktisk var han et øjeblik ret dum, da hun pludselig blev den voksne og ansvarlige, der prækede hvorfor jeg skulle af sted.

Tiden gik. Sofahjørnet har været godt at sidde i, og jeg kom faktisk først af sted, da tiden for den nærmeste indkøbsmuligheds lukning stod for døren. Jeg skulle nemlig lige.. og så kunne jeg jo træne samtidig.

Nå, men jeg fik trænet, passer stadig på skulderen og hjemme igen fik jeg sat ugens vask over i sidste øjeblik. Jeg tror det er ved at være færdigt, og jeg prøver at overbevise mig selv om at lige om lidt går jeg i kælderen og hænger det op.

Hvis ikke jeg sætter mig ind i sofaen...


Nogen gange er det bare det bedste med sådan en søndag uden noget som helst... Og snottet er muligvis rejst videre til Anders...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar