mandag den 25. juni 2012

Mandag morgen


Jeg sneg mig til en halv time længere i søvnens land i morges, alligevel nåede jeg op, tids nok til at sige farvel til Emilie.


Juni 2012


Det var dejligt med en halv time længere, og den ekstra søvn gav mig energi til at hoppe om bord i vasketøjet, der efter en uge uden overskud til huslige pligter, er vokset ud over kanterne.

Det meditative i at sortere, gøre klart og siden løbe ned ad trappen belæsset med det vaskesøgende, gjorde godt. Jeg var endda heldig, nu snurrer alle fire maskiner i det fælles vaskeri, og om mindre end en time, er det tid til ophængning.

Endnu en uge er skudt i gang. Den sidste inden ferien. Både skoleferien og min. Fire uger kan jeg se frem til. Fire uger uden de store planer. En smule er ved at blive lagt på skelettet, ikke meget, men nok.

Jeg glæder mig til ferien, men jeg glæder mig også til denne sidste uge inden sommeren gerne for alvor skulle slå dørene op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar