fredag den 24. november 2017

Torsdagsmasker


Okey, klokken siger fredag, men jeg er ikke gået i seng endnu, så jeg tæller stadig torsdag.

En torsdag i skønt kollegialt selskab til den årlige julehygge med god mad, hektisk pakkeleg og sene gå-hjem-tider.

I morgen har jeg heldigvis ikke travlt med at komme ud af døren.














Læse:

Historien på Gotland er godt i gang, men stadig med mange spørgsmål og løse tråde, som jeg digter videre på, mens jeg læser side efter side. Den tegner godt, kapitlerne er korte og overskuelige, og jeg tager mig selv i at tænke, bare en side mere, gang på gang.

Jeg er spændt på hvor den ender.



Hækle:

Julen står for døren og gaverne er begyndt at dukke op. Jeg hækler lyserødt. Mere er der ikke rigtigt at sige om det.

Jo måske er det er hyggeligt. Række efter række.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar